reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Čokina Ševčík

Peter Čokina Ševčík

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som utopisticky zameraný realista s DNA cestovateľa so skrytou tužbou ísť cestou DO.Taoizmus:Tri drahocennosti v sebe mám a ako tie najväcšie klenoty si ich opatrujem:prvú nazývam: súcit,druhú nazývam: skromnosta tretia je: nedovoliť si v Podnebesí stavať sa do popredia!Pretože mám súcit, viem byt odvážny,pretože mám skromnosť, som schopný byť obetavý,a pretože si nedovolím považovat sa v Podnebesí za popredného,som schopný stat sa nástrojom vodcovstva! Zoznam autorových rubrík:  Juhovýchodná Ázia 2010OdpovedPavučina času

reklama

Odpoved

Pokus o odpoveď

Peter Čokina Ševčík

Pokus o odpoveď

Alebo vývoj je nezvratný : pre Andrea Cox a všetkých slobodných ľudí. Osobne vnímam pojem "demokracia" ako čosi, čo na túto planétu vôbec nepatrí.

  • 24. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 563x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu